ITIL® SOA, Capability Service Offering & Agreement

[fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" last="yes" spacing="yes" center_content="no" hide_on_mobile="no" background_color="" background_image="" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" border_position="all" border_size="0px" border_color="" border_style="" padding="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="" animation_speed="0.1" class="" id=""][fusion_title size=”1″ content_align=”left” style_type=”default” sep_color=”” margin_top=”” margin_bottom=”” class=”” id=””]ITIL® SOA, Capability Service Offering & Agreement [/fusion_title]De deelnemer krijgt inzicht in het plannen van hoofdactiviteiten voor de processen Service Level Management en Financial Management. Hoe de uitwisseling van relevante informatie voor het managen van Offering & Agreement processen te plannen. Welke acties te initiëren om ervoor te zorgen dat de hoofdactiviteiten in deze processen voldoen aan de vastgestelde doelstellingen. Welke rapportages aangaande effectiviteit en efficiency van de activiteiten binnen deze processen te produceren. Ook hoe de Service Cataloque te beheren, en hoe portfoliomanagement kan worden opgezet. We kijken naar Business Patterns, Demand Management en Supply Management.

De module ICSOA in vogelvlucht: – samenhang van processen, – principes van Offering & Agreement, opzetten portfoliomanagement,- beheer van service catalogus, – SLA Management & Service Delivery, – Demand & Supply Management,- Financial Management, – rollen en functies van een business relationship manager.[fusion_builder_column type="1_3" last="no" spacing="yes" center_content="no" hide_on_mobile="no" background_color="" background_image="" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" border_position="all" border_size="0px" border_color="" border_style="" padding="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="" animation_speed="0.1" class="" id=""][fusion_checklist icon=”fa-check” iconcolor=”” circle=”” circlecolor=”” size=”13px” class=”” id=””][fusion_li_item icon=””]4 dagen, veelal in 2 a 3 weken doorloop, examentraining en praktijkopdracht begeleiding, [/fusion_li_item][fusion_li_item icon=””]Locaties: wordt verzorgd door heel Nederland.[/fusion_li_item][fusion_li_item icon=””]Examens, dagelijks, in overleg.[/fusion_li_item][fusion_li_item icon=””]Huiswerkbelasting ongeveer 1½ a 2½ uur per sessie.[/fusion_li_item][fusion_li_item icon=””]Studiebelasting 168 SBU, zijnde 6 studiepunten (4 lesdagen).[/fusion_li_item][fusion_li_item icon=””]Prijs 1750 euro,- [/fusion_li_item][/fusion_checklist][fusion_builder_column type="2_3" last="yes" spacing="yes" center_content="no" hide_on_mobile="no" background_color="" background_image="" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" border_position="all" border_size="0px" border_color="" border_style="" padding="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="" animation_speed="0.1" class="" id=""]Click edit button to change this text.[fusion_builder_column type="1_2" last="no" spacing="yes" center_content="no" hide_on_mobile="no" background_color="" background_image="" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" border_position="all" border_size="0px" border_color="" border_style="" padding="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="" animation_speed="0.1" class="" id=""][fusion_accordion divider_line=”” class=”” id=””][fusion_toggle title=”Kwalificatie” open=”no”]

Examen APMG bij CAI. Na behalen van het examen krijgt de deelnemer het ITIL Service Offering & Agreement certificaat van APMG. IPR-statements

[fusion_toggle title=”Literatuur” open=”no”]

ITIL lifecycle publication suite of de ICSOA lesmap. – CD met artikelen en CAI voorbeeldexamens, – gebruik leerplein.

[fusion_toggle title=”Doelgroep & doelstelling” open=”no”]

Deze cursus is bedoeld voor de degene die kennis en inzicht zoekt over procesmatig beheer van service level-, financial- en portfoliomanagement volgens ITIL. Zoals service managers, of degene die zich met demand management bezighoudt, etc. De deelnemer voorbereiden op het ITIL Service Offering & Agreement examen. Na afloop heeft de deelnemer inzicht in het inrichten van financieel management en service level management volgens ITIL.

[fusion_toggle title=”Voorkennis & niveau” open=”no”]

ITIL foundation certificaat moet zijn behaald. Instroomniveau MBO.

[fusion_toggle title=”Uitvoering” open=”no”]

Zowel klassikaal of blended (via e-learning + een eendaagse training) en direct examen.

[fusion_toggle title=”Planning” open=”no”][/fusion_accordion][fusion_builder_column type="1_2" last="yes" spacing="yes" center_content="no" hide_on_mobile="no" background_color="" background_image="" background_repeat="no-repeat" background_position="left top" border_position="all" border_size="0px" border_color="" border_style="" padding="" margin_top="" margin_bottom="" animation_type="" animation_direction="" animation_speed="0.1" class="" id=""][fusion_button link=”https://www.cai-advies.nl/?page_id=705&preview=true&form_id=5″ color=”default” size=”” stretch=”” type=”” shape=”” target=”_self” title=”” gradient_colors=”|” gradient_hover_colors=”|” accent_color=”” accent_hover_color=”” bevel_color=”” border_width=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”0″ animation_direction=”left” animation_speed=”1″ alignment=”” class=”” id=””]Schrijf je nu in! [/fusion_button][/fusion_builder_row]